Κατηγορίες

Κατασκευαστές

Διαφήμηση

FAQ

Χρειάζεστε βοήθεια; Πηγαίνετε να δείτε FAQ τμήμα μας.

Τροφοδοσία RSS

Δεν προστέθηκαν RSS τροφοδοσίας

Αγχος και αυπνιαΥπάρχει 1 προϊόν

Αγχος και αυπνια
Ένας καλός βραδινός ύπνος είναι σημαντικός για την καλή υγεία και είναι επίσης ο λόγος που πολλοί από εμάς στριφογυρνάμε στο κρεβάτι ή παρακολουθούμε το ρολόι συνεχώς, όταν δεν μπορούμε να κοιμηθούμε για μία νύχτα ή δύο. Το στρες και το άγχος μπορεί να προκαλέσει διαταραχές στον ύπνο ή να επιδεινώσει το πρόβλημα εάν υπάρχει.
Όταν λέμε διαταραχή ύπνου, εννοούμε την κατάσταση κατά την οποία ο ρυθμός του ύπνου παρουσιάζει διακυμάνσεις σε βαθμό τέτοιο, που εμποδίζεται η εύρυθμη σωματική και ψυχική μας λειτουργία. Η Αϋπνία είναι ο κλινικός όρος που χρησιμοποιείται για ανθρώπους που:
· Έχουν δυσκολία να κοιμηθούν,
· να παραμείνουν κοιμισμένοι,
· ξυπνούν πολύ νωρίς το πρωί,
· ξυπνούν νιώθοντας ότι δεν έχουν ξεκουραστεί

Άλλες συχνές διαταραχές του ύπνου είναι οι εξής:

· άπνοια κατά τον ύπνο ( σοβαρό ροχαλητό προκαλείται απο την απόφραξη των αεραγωγών)
· υπνοβασία,
· ναρκοληψία (ύπνος αυθόρμητα)
Για όσους υποφέρουν από άγχος, η αϋπνία αποτελεί μέρος ενός φαύλου κύκλου: υπερβολική πίεση, επίμονη ανυσηχία, έμμονες ιδέες, εφιάλτες και γαστρεντερικά προβλήματα, που τελικά καταφέρνουν και κλέβουν πολύτιμες ώρες απο τον ύπνο τους. Από την άλλη, η έλλειψη ύπνου διεγείρει εκείνες τις περιοχές του εγκεφάλου που συνδέονται τόσο με την κατάθλιψη, όσο και άλλες ψυχικές διαταραχές.
Επιπλέον, μερικοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι οι ενήλικοι που κοιμούνται λιγότερο απο έξι ώρες την νύχτα, έχουν 50% περισσότερες πιθανότητες να γίνουν παχύσαρκοι από εκείνους που κοιμούνται επτά με οκτώ ώρες κάθε βράδυ.
Άλλες έρευνες δείχνουν ότι η αϋπνία εμφανίζεται σε άτομα που αισθάνονται περισσότερο αρνητικά συναισθήματα.
Αν υποπτεύεστε ότι έχετε μια διαταραχή του ύπνου, συμβουλευτείτε ένα γιατρό ή επαγγελματία ψυχικής υγείας
Προτάσεις για την μείωση του άγχους και του στρες:
έμφαση στην αναπνοή, εισπνέουμε και εκπνέουμε αργά και βαθιά και φανταστείτε ένα γαλήνιο περιβάλλον, σαν μια ερημική παραλία ή ένα καταπράσινο λόφο
Η τακτική άσκηση είναι καλή για την σωματική και ψυχική υγεία σας. Παρέχει μια διέξοδο στην απογοήτευση, ενώ συγχρόνως ελευθερώνει ενδορφίνες, συμβάλλοντας στην βελτίωση της διάθεσης
Δώστε προτεραιότητα στον κατάλογο των πραγμάτων που έχετε να κάνετε. Περάστε τον χρόνο σας και διαθέστε την ενέργειά σας σε καθήκοντα που πραγματικά έχουν σημασία. Χωρίστε τις εργασίες σας σε μικρότερα τμήματα, καθιστώντας το έργο πιο εύχρηστο. Αναθέστε καθήκοντα σε κάποιον άλλον, όποτε αυτό είναι δυνατόν.
Η απαλή και χαλαρωτική μουσική μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση και να χαλαρώσουν το μυαλό και το σώμα σας
Αποφύγετε διεγερτικά όπως ο καφές, η σοκολάτα και η νικοτίνη, μην παρακολουθείτε τηλεόραση ή τους λογαριασμούς σας. Προτιμήστε να διαβάσετε ένα βιβλίο και να ακούσετε απαλή μουσική.
Εάν δεν μπορείτε να κοιμηθείτε μέσα σε 15 λεπτά, να πάτε σε ένα άλλο δωμάτιο και να κάνετε κάτι χαλαρωτικό
Κρατήστε το ρολόι μακριά από εσάς.
Συζητήστε με τον γιατρό σας εάν έχετε ακόμα προβλήματα ύπνου. Μπορεί να χρειαστείτε μια συνταγή ή μια θεραπεία για τον ύπνο με βότανα.

Καλαθι  

(άδειο)

Νεα προιοντα

Δεν υπάρχει κανένα νέο προϊόν αυτή τη στιγμή

προσφορες

ολες οι προσφορες

----------------------